piątek, 2 grudnia 2016

Ziemniaczany początek

Na przestrzeni obecnego (jeszcze) roku napisałem dla własnej przyjemności kilka recenzji przeróżnych wydań pudełkowych gier i filmów. Po konsultacji z kilkoma bliskimi mi osobami doszedłem do wniosku, że równie dobrze mógłbym te recenzje publikować.
Tak oto zrodziły się "Ziemniaczane westchnienia", czyli jęki i stęki nad bardziej, lub mniej, tragicznym traktowaniem geeków i nerdów przez spółki kasowe. Nie zrozumcie mnie źle, część recenzji jest, jak najbardziej, pochwalna. Nie wpływają one jednak aż tak znacząco na całokształt sytuacji na rynku.
Na początek wrzucę kilka starszych tekstów, wśród których pojawią się również film (Final Fantasy XV: Kingsglaive z okazji premiery gry) i wishlist (dotyczący czwartej odsłony serii Dragon Age), pod koniec grudnia tho powinny pojawić się już nowe recki. Postaram się pisać często, chociaż tanim hobby to nie jest (chyba, że któryś z polskich wydawców zechce mnie sponsorować, zachęcam serdecznie).

Tatws

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz